Followers

Friday, May 2, 2014

Tote bag untuk bonda

Assalamualaikum

"Ibu..ibu..engkaulah ratu hatiku..".

Tote bag ni saya jahit dengan penuh kasih sayang khas buat Mok saya. Tak semestinya kita memberi hadiah yang mahal-mahal. Mudah-mudahan Mok saya menerima hadiah saya ini dengan perasaan gembira. Saya jahitkan beg ini supaya Mok boleh gunakan untuk membawa telekung solat serta Al-Quran dalam bulan Ramadan nanti. In sya Allah sempatlah saya balik ke Malaysia nanti dan beri sendiri beg ini kepada Mok.


Lebih istimewa lagi, beg ini merupakan beg pertama yang menggunakan label "Tie Azabu". Penghargaan ini saya berikan kepada Mok yang begitu istimewa bagi saya. Semoga Allah memberi keberkatan kepada saya dalam bidang jahitan ni.

 *label dijahit di poket

 * hanya satu poket slip di dalam

 * magnetic button closure

* semoga Mok suka

******************************************************

*Kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai kelas Asas Blog dan Fanpage bolelah hubungi saya
  noriatisaud@gmail.com
*Ingin iklankan produk atau kedai anda? Iklankan di Sohodirectory
*Berminat dengan Japanese Cotton? Bolehlah ke From Japan With Love

Sehingga bertemu lagi. Wassalam.

No comments:

Post a Comment