Followers

Wednesday, April 9, 2014

Siapa Atie?

Assalamualaikum


Salam perkenalan dari saya, Noriati Saud. Surirumah kepada seorang suami penyayang dan supportive serta ibu kepada 4 orang hero yang handsome. Blog ini saya wujudkan untuk berkongsi minat saya dalam dunia jahitan dan sulaman. Minat saya yang dipupuk sedikit demi sedikit ini diharap dapat membantu saya menjana pendapatan pula.

Sebagai surirumah sepenuh masa, disamping menjaga keluarga, saya juga menghabiskan masa saya bersama mesin-mesin jahit. Kepuasan jelas terasa apabila melihat beg-beg dan sulam-sulaman yang telah disiapkan. Jahitan merupakan terapi kepada saya.

In sya Allah dalam blog ini saya akan berkongsi hasil jahitan dan juga tutorial jahitan jika saya berkesempatan. Semoga blog ini bermanfaat kepada sesiapa yang sudi membacanya.


No comments:

Post a Comment